Warkot się leje! – karnawałowa premiera piw rzemieślniczych

10 lutego 2018 zadebiutował Warkot – piwo warzone według autorskiej receptury w Klubopiwiarni, mieszczącej się w budynku legendarnej łódzkiej Kaskady. Zespół Heroes odpowiadał za stworzenie koncepcji kreatywnej  eventu promującego browar Warkot, jego organizację oraz medialne nagłośnienie imprezy, a także promocję w mediach społecznościowych.

ZADANIA

Koncepcja kreatywna:
  • utworzenie scenariusza i nazwy wydarzenia

Wsparcie organizacyjne wydarzenia:
  • pozyskanie zespołu, konferansjera i formacji tanecznej,
  • obsługa techniczna i przeprowadzenie transmisji live,
  • opracowanie treści materiałów promujących wydarzenie.

kk
Media relations:
  • pomysł i realizacja zaproszenia na wydarzenie w formie wysyłki kreatywnej do lokalnych redakcji i łódzkich influencerów,
  • przygotowanie materiałów prasowych dla mediów oraz plasowanie ich w lokalnych mediach.

ww
Social media:
  • utworzenie, prowadzenie i promocja wydarzenia na Facebooku,
  • opracowanie mechaniki konkursu na IG,
  • przeprowadzenie konkursu na IG.

W tworzeniu scenariusza przyświecały nam trzy cele: zaprezentowanie bohatera wieczoru – piwa Warkot, przybliżenie klimatu miejsca i zwiększenie jego rozpoznawalności. Goście mieli nie tylko poznać smak nowego piwa, ale również dowiedzieć się jak najwięcej o procesie jego powstawania i charakterystycznych cechach jego pięciu odmian. Jednym z ważniejszych punktów wieczoru była relacja live video prowadzona z warzelni, dzięki której goście eventu zobaczyli serce Klubopiwiarni i  poznali tajniki warzenia piwa. Nie zabrakło też innych atrakcji spójnych z charakterem i klimatem miejsca oraz profilem gościa Klubopiwiarni. O oprawę muzyczno–taneczną zadbał  Samokhin Band, a do tańca porwała gości Swing Załoga, grupa zrzeszająca miłośników Lindy hopa i jazzowych rytmów. Uzupełnieniem najważniejszych części wydarzenia były konkursy, zarówno te tradycyjne, jak i połączone z aktywnością na Instagramie, które wprowadziły element zabawy i pozytywnej rywalizacji. Wieczór poprowadził popularny prezenter telewizyjny i konferansjer  Michał „Kwiatek” Kwiatkowski.

EFEKTY:
  • 11 publikacji nt. wydarzenia w mediach lokalnych (zapowiedzi i relacje),
  • 100 % frekwencja na wydarzeniu,
  • obecność mediów w trakcie wydarzenia,
  • zwiększenie rozpoznawalności miejsca – wzrost zaangażowania i aktywności na profilu FB w trakcie trwania kampanii promocyjnej.