PR dla e-commerce

Lubimy robić wyniki dla tych, którzy też wiedzą, jak je robić. Nasz Klient, Media4U jest specjalistą od wyników w sektorze e-commerce. Oferuje specjalistyczne rozwiązania dla e – sklepów działających w formule B2B oraz B2C.

Wyzwaniem dla zespołu Heroes było zaprojektowanie i wdrożenie komunikacji marki ze szczególnym uwzględnieniem aspektu eksperckiego.

 

ZADANIA AGENCJI:

  • opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej,
  • wsparcie działań z obszaru employer branding – budowanie wizerunku atrakcyjnego pracodawcy, który zapewnia najwyższe standardy pracy, możliwość rozwoju i posiada zespół najwyższej klasy specjalistów w swoich dziedzinach,
  • zwiększenie świadomości marki i budowanie eksperckiego wizerunku poprzez działania media relations.

 

Działania medialne prowadziliśmy w oparciu o plan komunikacji i bieżący research branży e-commerce. Opracowywaliśmy zarówno informacje korporacyjne, jak i materiały eksperckie, często inicjując tematy. W komunikacji stawiamy na konkretne przykłady, liczby, ujęcie tematu z różnych perspektyw, ciekawe wnioski i analizy – wszystko to, co może mieć realną korzyść dla odbiorców. W związku z tym nasze działania obejmowały także  tworzenie kejsów z udziałem klientów firmy Media4U, dla których realizowane były konkretne wdrożenia/usługi. Prowadziliśmy również komunikację wydarzeń własnych i tych, w których firma brała udział.

 

EFEKTY

Publikacje w mediach ogólnopolskich m.in. w Forbes, Rzeczpospolita, Onet, interaktywnie.com, mediarun.pl, nowymarketing.pl, E-commerce & Digital Marketing, dlahandlu.pl, retalinet.pl, pulshr.pl, hrstandar.pl oraz w mediach lokalnych m.in.: Gazeta Wyborcza, TuLodz, TVP Łódż, Radio Łódź, Studenckie Radio Żak.