10 lutego 2018 zadebiutował Warkot – piwo warzone według autorskiej receptury w Klubopiwiarni, mieszczącej się w budynku legendarnej łódzkiej Kaskady. Zespół Heroes odpowiadał za stworzenie koncepcji kreatywnej eventu promującego browar Warkot, jego organizację oraz medialne nagłośnienie imprezy, a także promocję w mediach społecznościowych.
ZADANIA
- utworzenie scenariusza i nazwy wydarzenia
- pozyskanie zespołu, konferansjera i formacji tanecznej,
- obsługa techniczna i przeprowadzenie transmisji live,
- opracowanie treści materiałów promujących wydarzenie.
- pomysł i realizacja zaproszenia na wydarzenie w formie wysyłki kreatywnej do lokalnych redakcji i łódzkich influencerów,
- przygotowanie materiałów prasowych dla mediów oraz plasowanie ich w lokalnych mediach.
- utworzenie, prowadzenie i promocja wydarzenia na Facebooku,
- opracowanie mechaniki konkursu na IG,
- przeprowadzenie konkursu na IG.
W tworzeniu scenariusza przyświecały nam trzy cele: zaprezentowanie bohatera wieczoru – piwa Warkot, przybliżenie klimatu miejsca i zwiększenie jego rozpoznawalności. Goście mieli nie tylko poznać smak nowego piwa, ale również dowiedzieć się jak najwięcej o procesie jego powstawania i charakterystycznych cechach jego pięciu odmian. Jednym z ważniejszych punktów wieczoru była relacja live video prowadzona z warzelni, dzięki której goście eventu zobaczyli serce Klubopiwiarni i poznali tajniki warzenia piwa. Nie zabrakło też innych atrakcji spójnych z charakterem i klimatem miejsca oraz profilem gościa Klubopiwiarni. O oprawę muzyczno–taneczną zadbał Samokhin Band, a do tańca porwała gości Swing Załoga, grupa zrzeszająca miłośników Lindy hopa i jazzowych rytmów. Uzupełnieniem najważniejszych części wydarzenia były konkursy, zarówno te tradycyjne, jak i połączone z aktywnością na Instagramie, które wprowadziły element zabawy i pozytywnej rywalizacji. Wieczór poprowadził popularny prezenter telewizyjny i konferansjer Michał „Kwiatek” Kwiatkowski.
- 11 publikacji nt. wydarzenia w mediach lokalnych (zapowiedzi i relacje),
- 100 % frekwencja na wydarzeniu,
- obecność mediów w trakcie wydarzenia,
- zwiększenie rozpoznawalności miejsca – wzrost zaangażowania i aktywności na profilu FB w trakcie trwania kampanii promocyjnej.