Strategia Marketingowa

STRATEGIA MARKETINGOWA

Prowadzenie działań marketingowych bez strategii to jak jazda w nieznane bez mapy. Taka jazda może zająć wiele czasu, zwieść na boczne i kręte drogi, a – co najgorsze – wcale niekoniecznie doprowadzić do celu. O kosztach takiej podróży nawet nie wspomnimy. Tymczasem dobrze przygotowana strategia marketingowa stanowi ramę wszelkich pojedynczych działań i drogowskaz dla osób odpowiedzialnych za marketing w długim horyzoncie czasu.

Jako Twoja agencja marketingowa opracujemy dla Twojej marki dokument, w którym zawrzemy: analizę strategiczną, wynik badania działań konkurencji, opis grup docelowych i person, propozycję pozycjonowania rynkowego Twoich produktów lub usług w grupach docelowych, cele strategiczne i cele operacyjne, propozycję narzędzi marketingowych i narzędzi komunikacji, wizję, misję i wartości Twojej marki oraz plan działań marketingowych i komunikacyjnych w założonym okresie, a także przewidywany budżet marketingowy.

Jeśli zechcesz, z przyjemnością zajmiemy się także wdrożeniem założeń strategii promocji w życie.