Jak pokazać skomplikowany produkt, który jest rewolucją, ale nie rewolucją w dobrze już wszystkim znanej kategorii, lecz nową kategorią? Produkt, którego nie można porównać z innymi, ponieważ nikt go wcześniej nie wymyślił? Z takim właśnie zadaniem zmierzyliśmy się, projektując narzędzia wsparcia sprzedaży dla marki Stropex.
Po opracowaniu księgi znaku dla marki parasolowej i submarek, przyszła pora na zaprojektowanie responsywnej strony www, która opowie o zaletach systemu EMO (Energooszczędny Montaż Okien) oraz EOS (Energooszczędne Stropy) w sposób na tyle przystępny, by przybliżyć je nie tylko fachowcom z branży budowlanej czy architektom, ale także – a może przede wszystkim – końcowemu klientowi: inwestorowi.
Planując stronę postawiliśmy na przejrzystość i możliwość „dotknięcia” nie tylko całych systemów, ale także ich poszczególnych składowych. Do realizacji pierwszego celu wykorzystaliśmy model Three.js, który doskonale sprawdził się przy prezentacji złożoności i różnic pomiędzy systemami. Z kolei pojedyncze produkty przedstawiliśmy w formie modeli 3D.
Stworzyliśmy wszystkie treści na stronę, wykorzystując zarówno branżowy język, którym docieramy do specjalistów, jak i klarowne opisy produktów i systemów zrozumiałe dla inwestora.
W ramach działań z zakresu wsparcia sprzedaży zaprojektowaliśmy także katalogi produktowe dla systemów EMO i EOS w trzech wersjach językowych oraz stworzyliśmy treści i opisy produktów katalogowych.
- opracowanie księgi znaku dla marki parasolowej i submarek,
- zaprojektowanie strony www z wykorzystaniem rozwiązań Three.js i prostych modeli 3D w wersji polskiej i angielskiej,
- opracowanie projektów katalogów dla systemów EMO i EOS w wersji polskiej, angielskiej i niemieckiej,
- copywriting na stronę www i na potrzeby materiałów marketingowych.