Centrum Nauki i Techniki EC1 Łódź to największe tego typu centrum w Polsce i zarazem jedyne, którego oferta w przeważającej części poświęcona jest zagadnieniom związanym z przetwarzaniem energii. CNiT funkcjonuje w ramach instytucji kultury EC1 Łódź obok najnowocześniejszego w Polsce ( i jednego z najnowocześniejszych w Europie) planetariów, Narodowego Centrum Kultury Filmowej, Łódź Film Commission oraz Centrum Komiksu i Narracji Interaktywnej.
Usytuowane w zrewitalizowanych budynkach pierwszej komercyjnej łódzkiej elektrowni centrum stanowi doskonały przykład współistnienia instytucji, które – pomimo różnorodnych celów, odbiorców i oferty – łączy wspólny mianownik, jakim jest silne zakorzenienie w kulturalnej tradycji Łodzi: przemysłowej, filmowej, kreatywnej.
- przeprowadzenie analizy strategicznej przedsięwzięcia,
- przedstawienie analizy marek konkurencyjnych i współpracujących w woj. łódzkim,
- określenie celów strategicznych i operacyjnych w horyzoncie trzyletnim,
- określenie grup docelowych komunikacji,
- opracowanie person,
- opracowanie pozycjonowania w grupach docelowych,
- opracowanie komunikatów głównych i uzupełniających,
- zaproponowanie narzędzi komunikacji online i offline,
- opracowanie zasad komunikacji wszystkich marek współistniejących pod marką parasolową EC1 oraz ich hierarchii,
- uwzględnienie w działaniach promocyjnych efektu synergii z pozostałymi jednostkami EC1,
- opracowanie harmonogramu działań w horyzoncie trzyletnim,
- przedstawienie kreatywnej propozycji bohatera marki,
- projekt hasła promocyjnego oraz key visualu kampanii teaserowej i komunikacji właściwej,
- projekty graficzne plakatów, ulotek, formatów outdoor,
- projekty kreatywnych gadżetów,
- produkcję filmu promocyjnego zapowiadającego otwarcie Centrum.