Zawsze stawiamy kropkę – tak brzmi claim marki COMPER Fornalczyk i Wspólnicy, dla której z powodzeniem realizujemy działania z zakresu budowy wizerunku eksperta.
I – podobnie, jak nasz Klient – prowadzimy działania kompleksowo, od idei do efektu.
COMPER Fornalczyk i Wspólnicy sp.j. od 1998 roku zajmuje się sprawami związanymi z ekonomicznymi aspektami prawa antymonopolowego i pomocy publicznej, w szczególności niestandardowymi zagadnieniami, które wymagają interdyscyplinarnego podejścia.
Za każdą marką stoi człowiek. „Twarzą” marki COMPER jest Partner Założyciel COMPER, poprzez którego komunikację budujemy ekspercki wizerunek całej firmy. Jak to robimy? Edukacja, uświadamianie potrzeby, zdobywanie zaufania, rozwiązania content marketingowe, działania B2B – kluczem do sukcesu jest podejście wielokanałowe.
Prowadzimy działania w mediach biznesowych, branżowych i lokalnych. Artykuły eksperckie, komentarze i wypowiedzi eksperta firmy przybliżają przedstawicielom samorządów, instytucji miejskich oraz biznesu czym są ekonomiczne aspekty prawa antymonopolowego i pomocy publicznej i jak działać, aby rezultaty były zauważalne, a przede wszystkim zgodne z obowiązującym prawem i realiami ekonomicznymi. Zespół Heroes zajmuje się także komunikacją bieżących wydarzeń i warsztatów organizowanych przez Klienta.
Do zadań Heroes należy również budowanie autorytetu i zaufania w grupie docelowej poprzez: plasowanie wypowiedzi eksperckich w mediach społecznościowych takich jak: LinkedIn oraz Facebook.
EFEKTY
Komentarze eksperckie w wiodących mediach biznesowych, m.in.: Newseria, PAP Samorząd, portalsamorzadowy.pl, Rzeczpospolita, rp.tv „Rzecz o Biznesie”, infor.pl, onet.pl, interia.pl, Polskie Radio, wnp.pl oraz w mediach lokalnych.